• Dear Guest, not receiving any emails from our forum to confirm your account? Please check your junk/spam folder or retry again & check out how to whitelist our email on our - FAQ Page

Discussion LGBTIQ+ Support Thread (1 Viewer)

kpopshop

Sponsored Advertisement

Natsuka_Ojousama

Celebrity
Joined
15 June 2019
Messages
5,370
Reaction score
19,926
Points
35,564
Location
Earl Grey shire
Gender
Female
Ship
Wreck
How can we know our sexuality ?
Because mine is confused ...
 

TaShye

Trainee
Joined
12 June 2019
Messages
181
Reaction score
442
Points
814
In asexual, I'm still not certain of my romantic attraction but I'm leaning towards either aromantic or homoromantic.
This is similar to how I feel.
Sexual orientation: Asexual
Romantic orientation: ??? Pansexual?? Demi-Aromantic?

Happy Asexual Awareness Week! (Oct 20 - Oct 26)

I'm asexual ^^
Hello fellow Ace person!
Happy Asexual Awareness Week! (Oct 20 - Oct 26).


Apparently, this is the estimate of how many Asexuals there are out in the world:
43619


77 Million Asexuals out there.

I've also seen Statistics that state 0.5%
Soooo
43620

Either way it's in the millions....
 

WoozisGuitar

Trainee
Joined
3 November 2019
Messages
342
Reaction score
917
Points
1,004
Location
The diamond life
Gender
Female
Bi (maybe pan)

I haven't been round many people that identify as anything other than female or male so I am still a bit unsure.

I am happy to accept anyone in the community (^_^♪)
 
  • Like
Reactions: Natsuka_Ojousama

MinSquishy

Idol
Joined
29 March 2019
Messages
3,742
Reaction score
12,667
Points
32,974
Location
𝚂𝚞𝚐𝚊'𝚜 𝚁𝚊𝚙𝚜🔥
Gender
Female
Ship
Wreck

MinSquishy

Idol
Joined
29 March 2019
Messages
3,742
Reaction score
12,667
Points
32,974
Location
𝚂𝚞𝚐𝚊'𝚜 𝚁𝚊𝚙𝚜🔥
Gender
Female
Ship
Wreck
How do I cope with people picking on me?

My sexuality got out at this camp I go to every other weekend and now girls leave the locker room when I enter and they always say horrible things about me and saying that I only am Bi/pan because guys reject me. I don't know how to cope with this. it's making me feel worse in my own skin and I don't know what to do...
And this guy who is gay is making crude comments about me and making rumors about my virginity and my sexual life...

help?
 

Erae

Rookie
Joined
4 November 2018
Messages
1,406
Reaction score
6,275
Points
14,964
Location
Sinaloa
Ship
How do I cope with people picking on me?

My sexuality got out at this camp I go to every other weekend and now girls leave the locker room when I enter and they always say horrible things about me and saying that I only am Bi/pan because guys reject me. I don't know how to cope with this. it's making me feel worse in my own skin and I don't know what to do...
And this guy who is gay is making crude comments about me and making rumors about my virginity and my sexual life...

help?
Damn, I'm really sorry you are going thru all of this. I assume you all are quite young if they are picking on you for this. I don't even know how to answer this. Imo, they are just looking for a reason to bully you, so even if it wasn't because you are bi, they would have found another reason. Have they harassed you before they knew? I was bullied too (verbally) but once I gained more confidence I stopped paying attention. But yeah, I know what it is like and I've felt intense fear whenever the bully was near. I'm sorry I don't know what to tell you, but I wish you all the best and hope that it will be over soon >.<
 

MinSquishy

Idol
Joined
29 March 2019
Messages
3,742
Reaction score
12,667
Points
32,974
Location
𝚂𝚞𝚐𝚊'𝚜 𝚁𝚊𝚙𝚜🔥
Gender
Female
Ship
Wreck
Damn, I'm really sorry you are going thru all of this. I assume you all are quite young if they are picking on you for this. I don't even know how to answer this. Imo, they are just looking for a reason to bully you, so even if it wasn't because you are bi, they would have found another reason. Have they harassed you before they knew? I was bullied too (verbally) but once I gained more confidence I stopped paying attention. But yeah, I know what it is like and I've felt intense fear whenever the bully was near. I'm sorry I don't know what to tell you, but I wish you all the best and hope that it will be over soon >.<
They didn't really acknowledge my existence before they found out. I don't even know how they found out. I don't do anything to even really hint at my sexuality. And it isn't even just verbally.
 

MinSquishy

Idol
Joined
29 March 2019
Messages
3,742
Reaction score
12,667
Points
32,974
Location
𝚂𝚞𝚐𝚊'𝚜 𝚁𝚊𝚙𝚜🔥
Gender
Female
Ship
Wreck
Perhaps try to look for help or smth x.x
I've tried. They tell them to stop and that's about it. That just makes it worse.
 

MinSquishy

Idol
Joined
29 March 2019
Messages
3,742
Reaction score
12,667
Points
32,974
Location
𝚂𝚞𝚐𝚊'𝚜 𝚁𝚊𝚙𝚜🔥
Gender
Female
Ship
Wreck
As much as the camp might have been useful for whatever reason before, if it isn't mandatory you attend I'd suggest dropping the camp,maybe find a new one.. if nothing else works out

I get people not liking gays and the side eyes and comments are one thing but if even another gay is spreading shit about you and you said it was getting to be more than just verbal? if people don't want to become more openminded there's not much you can do, especially if you've already gone to higher ups and nothings effectively been done. in movies the underdog is praised for toughing it out and how because he waited until the right moment one day suddenly everyone stopped harrasing him and wanted to be his friend.. but in real life if these people are picking on yyouand the authorities communicated the message to them that they can get awaywithit, with out legitimate reprecussion.. it's training them to think it's okay and they won't stop. so you pretty much can either suffer through it , and do your best to ignore it, or transfer. for some types of bullying it only lasts until they can't get a reaction out of you anymore but this isn't that type :(
I appreciate this... A lot. I probably will drop the camp.
you said it was getting to be more than just verbal?
Yeah... Some of the girls (that I know are 100000% straight) have started to grab my ass when passing me to see how I'd react...
 

MinSquishy

Idol
Joined
29 March 2019
Messages
3,742
Reaction score
12,667
Points
32,974
Location
𝚂𝚞𝚐𝚊'𝚜 𝚁𝚊𝚙𝚜🔥
Gender
Female
Ship
Wreck
Then for sure at that point I'd ditch the program

theres always some possibility something turns around but for an optional program the stress and effort youd have to waste on these losers really isn't worth your time
Yeah... Thanks.. Ill tell the counselors I'm leaving.
 
Joined
13 July 2019
Messages
2,449
Reaction score
8,157
Points
27,364
I appreciate this... A lot. I probably will drop the camp.

Yeah... Some of the girls (that I know are 100000% straight) have started to grab my ass when passing me to see how I'd react...
That is sexual harassment.
If a guy did that, they wouldn't live to be able to do it again.
Even if they were gay, touching you like that is unacceptable.
I hope that you can find a way out of this, like maybe change camps or something and also tell someone you trust what they have been doing.
 

Erae

Rookie
Joined
4 November 2018
Messages
1,406
Reaction score
6,275
Points
14,964
Location
Sinaloa
Ship
In English class I joked with my friend that if one day I'm jobless I will reat tarot cards for people and the teacher said "Yah, sure" and I told her then I will get a sugar mommy and she said nothing lmao also, this gay performance has to be seen (you can skip to 02:48 ;****)
 
Joined
13 July 2019
Messages
2,449
Reaction score
8,157
Points
27,364
Late to say it, but Sunmi's song "Curve" is the gayest thing ever. She said it's about woman's curve 👀
OMG, I listened to this song a few times without looking at the lyrics before :lisalaugh:

In English class I joked with my friend that if one day I'm jobless I will reat tarot cards for people and the teacher said "Yah, sure" and I told her then I will get a sugar mommy and she said nothing lmao also, this gay performance has to be seen (you can skip to 02:48 ;****)
Although, Sunmi has said on her social media to not get the wrong idea about people thinking she's a part of the LGBTQ, there is no doubt in my mind that she's not completely straight and actually, she may not even be straight at all.
 

Erae

Rookie
Joined
4 November 2018
Messages
1,406
Reaction score
6,275
Points
14,964
Location
Sinaloa
Ship
Although, Sunmi has said on her social media to not get the wrong idea about people thinking she's a part of the LGBTQ, there is no doubt in my mind that she's not completely straight and actually, she may not even be straight at all.
I think so too. And it's natural to hide it, I mean yeah, she would get fired and all, but she has family and stuff... I'm the same with my family, they think I like guys, but I often "joke" and throw hints about girls lol :P
 
Joined
13 July 2019
Messages
2,449
Reaction score
8,157
Points
27,364
I think so too. And it's natural to hide it, I mean yeah, she would get fired and all, but she has family and stuff... I'm the same with my family, they think I like guys, but I often "joke" and throw hints about girls lol :P
Yes, I agree.
Do they or have they ever suspected that you like girls?
In this vlive at the 31st mark, she says one of the curve understandings in the song is about a 'woman's body', she's awesome!
 

Erae

Rookie
Joined
4 November 2018
Messages
1,406
Reaction score
6,275
Points
14,964
Location
Sinaloa
Ship
Yes, I agree.
Do they or have they ever suspected that you like girls?
In this vlive at the 31st mark, she says one of the curve understandings in the song is about a 'woman's body', she's awesome!
Nah, they are kinda old-fashioned and don't even dare to think that lol tho I think my dad may know smth
Sunmi even wrote a song for Seulgi djfhsjcjakcorncdnkv
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 1)